Lancia Pu+Ra Zero Concept به‌عنوان پیش‌نمایش زبان استایل جدید معرفی شد


در چند سال گذشته، لانچیا تا حد زیادی با تغییر نام محصولات مالک خود – Fiat Chrysler Automobiles، که اکنون Stellantis است، زنده مانده است. این برند 116 ساله ایتالیایی به تازگی از لوگو و مفهوم جدیدی رونمایی کرد که این شرکت قول داده بود اولین گام در یک رنسانس برای این مارک باشد.

کانسپت طراحی Lancia Pu+Ra Zero الهام‌بخش طراحی خودروهای آینده این برند است. نام آن از ترکیب کلمات “خالص” و “رادیکال” آمده است. قصد طراح این است که عناصر نرم و صاف مدل‌های Aurelia و Flaminia را با عناصر سخت‌تر و زاویه‌دار Stratos و Delta ترکیب کند.

در جلو، Pu+Ra Zero دارای علامت نوری Y شکل است که لانچیا آن را “کالیس” می نامد. این شرکت قصد دارد تا این محصول را به بخشی از وسایل نقلیه آینده تبدیل کند.

چراغ های دور گرد از استراتوس الهام گرفته اند. یپسیلون جدید این ظاهر را خواهد پوشید.

یک دهانه دایره ای در سقف، اما Pu+Ra Zero در واقع کابین ندارد. لانچیا این مدل را با فضای داخلی با الهام از سبک مبلمان ایتالیایی تصور می کند. این شرکت در نظر دارد از اشکال ساده و رویکردی برای جلوگیری از رنگ برای مواد استفاده کند.

لوکا ناپولیتانو، مدیرعامل لانچیا گفت: عصر جدید لانچیا امروز با یک لوگوی جدید و یک چشم انداز طراحی روشن آغاز می شود. “در پیش بینی ایپسیلون جدید، اولین وسیله نقلیه لانچیا جدید، ما Lancia Pu+Ra Zero را معرفی می کنیم، یک مجسمه، یک مانیفست سه بعدی که الهام بخش خودروهایی است که بین سال های 2024 و 2028 به بازار عرضه خواهند شد.”

یپسیلون جدید اولین لانچیایی خواهد بود که از لوگوی به روز شده استفاده می کند. این طرح عمدتاً از نسخه 1957 این نشان الهام گرفته شده است. نام برند را با فونت ساده شده نشان می دهد. حروف به صورت دایره ای هستند و یک خط عمودی از سمت چپ می گذرد.

لانچیا قصد دارد هر دو سال یک بار یک مدل جدید را از سال 2024 معرفی کند. تا سال 2028، این برند تنها قصد دارد خودروهای برقی را عرضه کند. همچنین قصد دارد 100 نمایشگاه جدید در اروپا باز کند و سیستمی را معرفی کند که از فروش آنلاین پشتیبانی می کند.



منبع